addie-en-geert.reismee.nl

naar zeeland

vrijdag 22 juni 2012vertrokken we naar vrouwenpolder zeeland. de vecabo camping hadden wij al eens eerder aangedaan. deze caming ligt vlak bij het centrum van vrouwenpolder.de hele week was het zeer wisselvallig weer maar vrijdag was hert dus redelijk droog.we konden de camper op een niet al te drassige plaats wegzetten. de oppervlakte van de kampeerplaats was 210 vierkante meter.ruimte zat dus.`s avonds zijn we gaan eten bij de boekanier een restaurant in vrouwenpolder.was wel lekker.Zaterdag zijn we na een uitgebreid ontbijt bij de camper gaan fietsen en uiteindelijk in domburg terecht gekomem.totaal die dag zeker 25 km gefietst.

Zondag moesten we weer vertrekken .gelukkig konden we goed uit de drassige grond vertrekken.zonder hulp van de tractor.het regende bij vertrek en het regende na aankomst in klundert nog.

al met al een bijzonder geslaagd weekendje.

geertvanslobbe@online.nl

Hoi geert ,stikleutig

Robert

Hoi addie en geert.

Hartstikke leuk zoon site, vooral omdat jullie altijd van die grote wereldreizen maken naar onder andere het veerse meer, oisterwijk en niet te vergeten slenaken!

Heel veel plezier met jullie volgende trip naar essen of misschien wel camping bovensluis in willemstad!

Gegroet,

Robert